Jag är en idiot

Mannen (ni vet han som jag dejtade, blev tillsammans med, som dumpade mig, som jag träffade igen efter det för ca tre veckor sedan och sedan dess inte har hört ett pip från) bjöd ut mig på dejt, när jag idag träffade honom när han tatuerade Frugan. Såklart sade jag ja. Jag skriver såklart, för hela min borderline-nature skriker att jag inte kan släppa någon.

Det är inte bara det att han dumpade mig, utan han sårade mig lång innan det genom att inte prata med mig, och senare genom att vara världens mest otillgängliga människa som inte vill prata i telefon och inte svarar på sms. Han har betett sig som ett arsle, som någon som tror sig veta allt (eller som han säger: "jag tror inte att jag vet saker, jag vet att jag vet saker") och har sårat mig genom att skuldbelägga mig för saker som inte är mitt fel.

Men det värsta är nästan att jag inte är säker på om jag vill ha honom, eller om jag bara så att säga "följer med händelsernas ström".

Så: JAG ÄR EN IDIOT. Och blir jag sårad igen får jag skylla mig själv.

/Charlyene - inte så smart som man kan tro

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: mana

det är han som är en idiot, som sårar dig. du är så långt ifrån en idiot man kan komma.

2008-10-04 @ 18:39:59
URL: http://manamonroe.blogg.se/
Postat av: Charlyene

Galenskap är att gång på gång upprepa samma sak, och förvänta sig annorlunda resultat. :-)

2008-10-04 @ 23:07:47
URL: http://charlyene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0