Vettighet och meningslöshet

En kan ju tycka att denna dag, då jag faktiskt tog mig ur sängen tidigt (till skilnnad från 11-12 då jag brukar vakna nufötiden), borde ha gjort något vettigt. Men nej... Visst, jag har städat och plockat lite, läst lite i Svensk Maffia och druckit te. Men inget riktigt vettigt har gjort. Det värsta är att jag vet inte ens längre vad som är vettigt att göra.

Allting känns så meningslöst. Varför bry sig om att vara kreativ, varför bry sig om att skicka papper till F-kassan, varför göra något överhuvudtaget?

Mitt huvud har bestämt sig för att jag inte har någon framtid. Jag kan inte se mig själv leva fram till jul. Så varför bry mig om mitt liv?

/Charlyene - tidsbestämd

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Zilch

Jag kan inte låta bli att le, makabert kanske. Vet inte om jag nämnt det i bloggen eller i min grupp, just de exakt samma orden om julen.. Vilket radarpar vi skulle vara.... Kram på dig

2008-11-12 @ 22:50:53
URL: http://zilchisme.blogspot.com/
Postat av: Zilch

Kan inte låta bli att småle, makabert kanske. Vet inte om det var på bloggen eller i gruppen eller både och , jag nämnde exakt samma ord om julen. Vilket radarpar vi skulle vara... Kram på dig

2008-11-12 @ 22:55:31
URL: http://zilchisme.blogspot.com/
Postat av: Charlyene

Till Zilch:



Indeed we would. Life has a funny way...

2008-11-12 @ 23:44:50
URL: http://charlyene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0