Someone to care about

Sitter och äter frukost efter att ha kämpat med att ta mig ur sängen. Det blev sent igår. Satt hemma hos E och sydde på mitt lapptäcke och drack äggtoddy utan toddy. *mums*

Men jag är tvungen att ta mig upp. Idag skall jag göra tatuering nummer två!

Och sedan åka till föräldrarna för den obligatoriska påskmiddagen. *suck* Varför skall det kännas så jobbigt att umgås med min familj? Varför skall det vara en plåga att hälsa på ens egna föräldrar? Jag önskar att jag antingen kunde släppa dem, eller ha en hyfsad relation till dem. En som inte innebär att jag ljuger för dem, och håller tyst om allt som är viktigt för mig. En familj som jag faktiskt bryr mig om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0