Happy birthday to me!

Idag fyller jag år. 26 år gammal (ung?) blir jag idag. Eller snarare har redan blivit eftersom jag är född tidigt på morgonen.

Vi skall gå ut och äta, jag och några vänner, ikväll. Jag får dock inte veta något om planerna. Inte ens vart vi skall. men det blir nog skoj.

Jag minns inte mycket av tidigare födelsedagar.
Jag vet att när jag fyllde tre fick jag lackskor som jag var mycket stolt över.
När jag fyllde nio var vi i fjällen och åt världens äckligaste tårta.
När jag fyllde 11 eller 12 hade jag kalas.
18-årsdagen
firades i Haga med familjen. Sedan gick vi ut på krogen, jag drack tequila och mådde illa.
Förra året, nummer 25 i ordningen, firades i Slottskogen med picknick och vin med Frugan och Tildus. sedan gick vi och drack drinkar och blev snorfulla. Det var mycket trevligt.

Annars minns jag nästan inga av mina födelsedagar. Är inte det konstigt?

Kommentarer
Postat av: Pixie

Grattis på födelsedagen! Måste säga att jag minns inte heller mycket av mina födelsedagar.. bara den där jag fyllde 28.. för att jag var jätte sjuk och ensam och tyckte livet var piss.. så jag antar att desto roligare man har desto mindre minns man.. ;)) Ha en bra dag!

2008-03-25 @ 12:33:07
URL: http://pixiekatten.blogg.se/
Postat av: Charlyene

Jag hade det bättre än så. Tack för ditt grattis! Och jag hoppas att din nästa födelsedag inte involverar sjukdom och ensamhet!

2008-03-25 @ 23:21:39
URL: http://charlyene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0