Trötthet, ångest, ilska och tomhet

Trött, trött, trött.
Hur mycket jag än sover får jag aldrig tillräckligt med sömn. Hela min kropp värker av alltför många timmar i sängen, men ändå vill jag bara gå dit och lägga mig igen.

Ångest, ångest, ångest.
Den försvinner aldrig riktigt, bara dövas med hjälp av kaffe och cigg. Men den rullar fram och tillbaka i min kropp, likt vågor mot en strand.

Ilska, ilska, ilska.
Riktad mot mig själv. För att jag är lättirriterad, för att jag inte tolererar andra människors egenheter. Riktad mot världen. Som ger mig huvudvärk.

Tom, tom, tom.
Det finns ingenting i mig, bara ett svart hål som äter upp allt som hade kunnat vara bra.

Min hjärna är fylld av gamla minnen, självanklagelser och panik. Till råga på håller jag på och få migrän. Vilken underbar dag.

/Charlyene - som tror att imorgon är en annan dag, fast ändå precis likadan

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0