Jag förstår inte vad som är fel

10 sekunder efter att väckarklockan har skämt livet ur mig befinner jag mig på toaletten och kärks. För jag vet inte vilken dag i ordningen. Nej, jag är inte gravid - det krävs ett sexliv med en man för att barn ska bli till, något som det var jävligt längesedan jag pysslade med. Tror det är medicinen. Men det kan vara vad som helst.

Oavsett vad är symtomen jäkligt irriterande.

När jag lyckas raggla mig ut i köket ser jag sms från Tildus på mobilen. Ännu ett "jag förstår inte vad jag pysslar med"-mess. Jag förstår inte heller. Men å andra sidan är det mycket jag inte förstår just nu... Som varför jag tittar på "Size zero" igår, och tänker "självsvält är nog inte ett så dumt sätt att dö på...". *suck* Man kan ju bli tokig för mindre.

Kommentarer
Postat av: Vingklippt

Självsvält gör det lättare att leva. Nu vill jag verkligen inte att du ska börja. Utan det jag vill ha sagt är att jag förstår varför så många väljer det.

2008-01-17 @ 09:44:35
URL: http://trasigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0