Gnällig och störig

Igår tryckte jag i mig över en liter cola och en hel påse ostbollar. Och mådde svagt illa när jag vid halv tio var så trött att jag somnade med kurslitteraturen i knät. Jag fick inte läst ens hälften av det jag skulle ha läst. *suck* Jag hade kunnat ta igen det om det inte vore för att jag måste åka in på föreläsning idag, annars får jag inte veta vilken seminariegrupp jag tillhör. En sådan sak gör att jag måste utstå två timmars föreläsning.
Det är alltså första veckan av kursen och jag ligger redan efter... Well, well...

Idag är jag så trött att jag tror att jag kommer att somna på vagnen in till stan. Om jag inte drar i mig minst 0,5 liter kaffe såklart. Vilket finns risken att jag gör.

Å vad jag gnäller, å vad jag är störig! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0