En massa tankar

Det finns så mycket tankar som snurrar i mitt huvud. Återigen ett natt med halvdan sömn. Gick jag lade mig vid 12, vaknade vid 3 och var vaken i säkert tre timmar. Sov till 8. Jag är helt snurrig.

Var hos psykiatrikern, fick nya piller (igen). Denna gången "riktiga" sömnpiller, sådana som varar hela natten, inte bara så att man somnar. Kan inte testa dem inatt, för imorgon får jag bara inte försova mig!

(För då skall uppsatsen lämnas in... Den är KLAR! Done and ready! Vi rättade de sista stavfelen igår... Och jag är nöjd! Tänka sig... Så kan det gå.)

Annars diskuterade vi faran med internet, vad vänskap är och att jag måste hitta en plan för att lära mig inte bara tänka, utan även handla.

Frugan vill ha tid att tänka över konflikten med Tildus, som påverkar även mig. Frugan har implicit gett mig ett ultimatium: Välj mellan Tildus och Frugan. Att hon inte ens kan säga det rätt ut... *suck* Jag är irriterad och arg. Hon är ett jävla borderlinemongo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0