För tidig julklapp (och en hel del ironi)

Jag och Frugan har känt varandra i över sex år. Vi har den typen av relation där vi kan göra allt tillsammans (förutom sex) och sällan tröttna på varandra. Vi kan också emotionellt inse det som vi intellektuellt alltid inser men inte kan leva efter: att människor inte är perfekta, eller exakt så som vi vill att de skall vara, men det fungerar bra ändå. Det är den märkligaste relationen jag någonsin har haft.

Visst är det så att vi ibland inte pratar så ofta, ibland är vi sura på varandra. Men vi brukar lösa det på något sätt, utan dramar. Andra dagar älskar vi varandra lite extra, som när vi båda läser att Lejonet och Björnen går i konkurs. (Varifrån skall vi nu få vår polkagrisglass?) Och jag älskar Frugan lite extra idag för att hon (i förtidig julklapp så att jag kan låtsas som att jag inte firar jul) ger mig följande (tillsammans med sex Stilnoct för att hjälpa min sömn på traven):


(God made us sisters. Prozac made us friends.)


(More medicine PLEASE)

/Charlyene - lite lycklig

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Zilch

Förlåt, det var inte min mening. Menade bara att du kan uttrycka det jag känner bättre än mig. Verkligen förlåt, det var abslout inte menat som någon form av press.



Underbara glas (?) förresten

2008-12-01 @ 22:11:54
URL: http://zilchisme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0