Books I heard someone say

Har spenderat dagen med att hjälpa Frida med tentan. Den känns jävligt sugig även för mig, men hon råkade nästan i panik. Det kändes lite jobbigt, men jag tror att vi löste det tillslut.

Har läst ut Freakonomics. Den var väl rolig, men inte direkt jätteupphetsande. Nästa bokprojekt är Our Culture, what's left of it - The mandarins and the masses. Får väl se vad den har att erbjuda.

Min lästlust är iaf i full blom, vilket är mer än man kan säga att den har varit under större delen av året. Från januari tills nu har jag nog inte läst mer än 20 böcker, vilket är extremt lite för att vara jag. Det är nog dags att ta igen det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0