Sömnlöshet

Sömnlöshet kan få en att göra skumma grejjer. En del går ut, super sig fulla och somnar i en buske (kanske inte så skumt, men inte speciellt bra). Andra skriver underliga dikter som de inte minns vad de handlade om efter att de äntligen har fått sova. Jag organiserar. Eller klipper mitt hår. Och eftersom jag nu har bestämt att mitt hår inte får röras (det skall bli långt, så är det helt enkelt) så organiserar jag.

Jag funderade först på att flytta in datorn i mitt rum och dämed möblera om, men insåg att datorn i sovrummet är inte det bästa när man skall skiva B-uppsats. Böckerna i min hylla skall heller inte röras, eftersom de redan står i en bra ordning. Därför tog jag tag i mina kläder. De hänger/ligger visserligen redan i en prydlig ordning, snyggt sorterade och placerade. Men nu bestämde jag mig för att fotografera dem.

Därför äger jag nu ett foto av istortsett varje plagg jag äger (förutom underkläder). Vad skall jag då ha detta till? Ingen jävla aning. Sömnlöshet får en, som sagt, att göra skumma grejjer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0