No good day

Jag har försovit mig. Med ungefär tre timmar. Det känns inte bra. Jag har missat en föreläsning, men jag skall nog hinna till gruppdiskussionen efteråt, om jag bara kan få i mig min jävla frukost snart. Det tar liksom emot att kasta sig i mat när man precis har vaknat. Jag är iaf glad att jag inte vaknade senare och missade hela dagen.

Skall på spelning ikväll. Vet inte vad det är för band, men det blir nog bra... Vad gör man inte för att slippa sitta ensam en fredagkväll? Min fru skall överge mig i helgen, lägenheten blir tom... Men jag överlever nog.

Det är plusgrader och nästan all snö har smält bort. :-(

Känns inte som om det är en bra dag.

Kommentarer
Postat av: TheSeaman

Om du inte vill vara ensam är det kalas hos mig på lördag. Du är välkommen. Som alltid! Sistaminutenbiljetterna är inte så farligt dyra... *kram*

2007-01-26 @ 10:31:04
URL: http://theseaman.blogg.se
Postat av: Micha

Mrkligt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0