Drömmar

Mina drömmar har börjat bli så verkliga att jag börjar få svårt att skilja mellan dem och verkligheten. Det är inte så att alla mina drömmar är helt ute och snurrar, snarare kan jag ha drömmar som hade kunnat hända i verkligheten. Inatt drömde jag tex att jag och M tog en fika och diskuterade storleken på mina (manliga) sexuella erfarenheters snoppar. Det har vi gjort, det vet jag, men nu blir jag plötsligt osäker på om vi gjorde det på Rosa Pantern eller om det var Kelly's...

Jag drömde tidigare att min fru skulle till Köpenhamn över nyår och på nyårsaftons dag frågade jag henne faktiskt när hon skulle åka för jag var så säker på att det var sant. Hon visste naturligtvis inte vad jag pratade om...

Jag borde börja skriva ner mina drömmar så att jag vet vad som är dröm och vad som är verklighet. Hur skall jag annars kunna skilja på dem? Det är en oerhört läskig känsla och om detta fortsätter kommer jag att få hålla käften stängd, av rädsla för att säga något som bara var en dröm...

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får se det från den ljusa sidan: du sover i alla fall ;)

2007-01-02 @ 10:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0