Hälsotillstånd och planer

Jag har inte varit helt frisk en enda dag sedan första veckan i september förra året. Inte en enda dag? How do I know? För att jag skriver dagbok, pucko! Nej, men seriöst... Jag skriver dagbok varje dag och gick igenom den idag. Eftersom jag är en överorganiserad människa skriver jag varje dag ner väder och hälsotillstånd. Och en massa annat såklart... Inte en enda dag utan hosta eller snuva. Är det nu det är dags att gå till läkaren???

Inte undra på att jag kommer mig helt slutkörd. Sömnen har också fuckat upp sig igen. Eller igen är väl fel ord, den har inte varit riktigt bra sedan för ett år sedan, ungefär. Men nu sover jag 4 timmar varannan natt och 13 de övriga. Ungefär... Sugigt är det iaf.

Men iochmed detta något transartade tillstånd som jag har kommit in i (speciellt eftersom jag de senaste dagarna har haft relativt hög feber) så kommer många tankar upp i huvudet. Som att det är dags att flytta, tex... Jag har nu bott i Gbg i 6 år. Sundsvall är inte så dumt har jag hört. Eller Östersund. Neråt i landet vill jag inte! Stockholm är uteslutet. Sundsvall är bra. Har jag hört.

Lite saker måste fixas innan bara. Att försöka få M att släppa mig blir inte det enklaste. Så är det skolan. Borde inte bli problem, men man vet ju aldrig.

Snart åker dock jag till fjällen, skall åka skidor och slappa. Och när jag kommer hem skall jag ha bestämt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0