Angående...

...bokstaven M måste jag bara säga att det är killnamn, inte tjejnamn, som den är farlig som begynnelsebokstav. Vad jag har märkt än så länge i alla fall.

...datorer måste jag bara säga att jag hatar dem! Försökte idag föra över filer från min dator till frugans dator via MSN's sharing folder. Plötsligt inträffade ett fel och nu är filerna puts väck från båda datorerna. Loligt, loligt indeed!!!

...mina kursisar måste jag säga att ibland tror jag att jag lever i en helt annan värld än dem. Fast Jakob har åkt på stryk, vilket jag tyckte var asroligt! *fnissar hemskt för mig själv*

...det där med att skära sig själv så måste jag säga att jag förstår inte människor som gör det (jag är ju själv en av dem). Det är jävligt korkat. Så någon snälla, ge mig en förklaring!!!

...lugnande piller så måste jag säga att de gör att jag blir jävligt torr i munnen och det är ganska störande, speciellt när man har förkylningen Orvar.

...julen måste jag bara säga att jag inte bryr mig om den och detsamma gäller nyår.

...mig själv så måste jag bara säga att det inte är alla dagar jag gillar upprepningar, men idag var tydligen en av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0