Inför torsdag

Jag vet att det är löjligt, men jag oroar mig verkligen inför att träffa psykologen på torsdag. Brevet kan skrev sade typ "kom på torsdag och berätta om du vill fortsätta behandlingen eller ej", och jag vet inte alls hur jag ställer mig till det. Är det någon mening med att gå en gång i veckan och analysera? Å andra sidan, gör det någon skada?

Men hur skall jag förklara passiviteten som har rått i mitt huvud den senaste tiden? Kommer han att förstå, eller kommer han att skuldbelägga mig? Det är mitt ansvar, men någon skuld är svårt att säga om jag bör känna. Jag har ju inga skyldigheter gentemot honom, egentligen...

*suck*

Min hjärna har verkligen snurrat in sig i sig själv.

/Charlyene - oroad

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0