Tjackpundare på balkong = inte bra

Inatt drömde jag att en av tjackpundarna jag känner klättrade upp på Valands festvånings balkong, drog ur hårsnodden, slet av sig skjortan och rockade loss till eurotechno, inför hela Syndikalisternas demonstrationståg. Han skrek också något i stil med: "Vi skall fria världen", och när jag frågade honom om han inte menade: "Vi ska befria världen", skrattade han åt mig och sade åt mig att jag hade hört fel. Det han egentligen hade sagt var: "Vi skall fria till  världen".


Nu skall jag äta fil, flingor och kakor till frukost och sedan åka ner till stan för att ta mig en titt på demotåget. Och försöka undvika alla människor Frugan hatar.

Kommentarer
Postat av: Miia

hahaha, vilken dröm!

2008-05-01 @ 11:50:25
URL: http://miiakarppinen.blogg.se
Postat av: maria

haha, nej det är inte skabb på riktigt, tack och lov :)
min valborg var bra, tog det rätt lugnt.
kram!

2008-05-01 @ 19:22:04
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0