Mitt i stormen

Två av mina nära vänner bråkar. Eller rättare sagt, de har en konflikt som innebär att de inte pratar med varandra, men istället sitter de och gnäller till mig. Om hur elak och dum den andre är. Det har gått lite fram och tillbaka. Först var båda jättearga, sedan var det en som var mest arg. Sedan kom en stund när man inte tänkte på det så mycket. Men förrgår, utan någonsomhelst förvarning blev en av dem jättearg igen. Och så håller det på. Och jag får skit för att jag inte tar någons parti. För att jag tycker att båda har rätt, och att båda har fel. Men att ingen av dem egentligen är dåliga människor.

Jag vet inte vad jag skall göra. Det känns mer och mer som om jag hamnar i kläm och får ta en jävla massa skit, för att jag inte väljer sida. Varför skall jag behöva välja sida? Det är inte min konflikt. Och nu är jag jätteirriterad. Jävla skit. Jag vill inte ens gå utanför dörren idag.

/Charlyene - som önskar att människor kunde vara lite rakare mot varandra


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Vingklippt

Jag gillar dina lösningar på mina problem. Jag önskar att jag kunde ge dej detsamma. Men min lösning på andras problem brukar vara att hålla för öronen och skrika att jag har nog med mitt eget liv. Det, kan jag säja, är definitivt ingen bra lösning. Det brukar sluta i krig.

2008-05-23 @ 18:27:14
URL: http://trasigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0