Inte riktigt med

Någon som har sett (den inte så jättebra) filmatiseringen av H.G. Wells' War of the Worlds med Tom Cruise? Om så, har ni knappast undgått att se de stora maskinerna med aliens i sig som skall ta över världen...

Idag när jag tog dagens första cigg (efter faktiskt ha lyckats sova två timmar) tittade jag ut från balkongen. Rakt framför mig ser jag hamnen med stora kranar. Det var bara det att idag var kranar insvepta i dimma, och för ett ögonblick var jag övertygad om att det var just maskinerna som stod där i dimman.

Kommentarer
Postat av: maria

var bor du? nyfiken

jag bor vid sannegårdshamnen..

2008-05-07 @ 14:48:15
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att höra att det inte bara är jag som ser/inbillar mej saker. Det är lika läskigt varje gång. Även om jag vet att det inte är på riktigt, är det svårt att intala sej det just då. Mitt största problem är tv:n. Med jämna mellan rum kliver det ut saker ur den. Jag hatar min hjärna vid dessa tillfällen.

2008-05-07 @ 21:45:00
Postat av: Vingklippt

Jag glömde skriva vem det var ifrån, igen! Ha det toppen.

2008-05-07 @ 21:46:33
URL: http://trasigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0