Avvänjning

Jag försöker vänja mig av med att ta Stilnoct varje kväll för att kunna sova. Mest för att de senaste kvällarna har jag mått illa och kräkts en timme efter att jag har tagit dem, och sedan inte kunnat sova ändå.

Men det är jävligt svårt. sömn är oerhört viktigt för att jag ska kunna fungera någorlunda normalt. Jag somnade runt 2, vaknade fyra gånger under natten och bara kände att allt var jobbigt. Runt nio imorse gav jag upp. Då hade jag sammanlagt lyckats få 5 timmars sömn.

Tildus vill att jag ska hem till henne och kolla fotboll i eftermiddag. Jag har ingen som helst lust. Men jag känner mig som världens sämsta vän om vi inte hänger snart. Jag måste ta mig samman.

Kommentarer
Postat av: Jochen

ja fy fan. vet precis hur jobbigt det är med Stilnoct. man vänjer sig fort vid det bekväma i att ha ett garanterat insomnande.

2008-03-25 @ 22:25:39
URL: http://nyfikencoxorange.blogg.se
Postat av: Charlyene

Japp. Och utan sömn blir jag tokig. Känns som Moment 22.

2008-03-25 @ 23:22:58
URL: http://charlyene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0