Vad är sant?

Jag drömmer konstiga drömmar om vardaliga situationer och när jag vaknade både igår och idag har jag svårt att veta om saker faktiskt har hänt eller inte. Som att jag har fått för mig att Frugan har sagt till mig att jag har blå ögon när vi satt i en park. Varför skulle hon säga så? Det vet hon ju sedan länge. Eller att Mannen har sagt åt mig att jag får knulla andra. Det tror jag verkligen inte har hänt.

Igår hade jag massor av hallisar, änglar i skyn med brinnande svärd som var ute efter mig. Jag fattar att de inte är verkliga, men det är jobbigt ändå. Att aldrig kunna vara riktigt säker på vad som är verkligt eller inte. Men på något sätt överlever jag. Jag vet inte riktigt hur. Men på något sätt går det.

Frågan är bara: Är det jag känner inför andra verkligt, eller finns det bara i min fantasi?

/Charlyene - som idag skall göra sin tredje tatuering

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Milla

jag drömmar också en hel del konstiga drömmar, bl.a att magpumpats, fruktansvärt!

2008-06-10 @ 19:38:44
URL: http://doden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0