Storm

Jag lyssnar på Flogging Molly och kedjeröker. Jag lever i en känslostorm.
Naturligtvis involverar den Mannen.

Så här har det alltid varit för mig när jag träffar någon jag är intresserad av och som är intresserad av mig. Som att leva i en eldstorm. Om jag inte är försiktig kommer jag att brännas till döds.

Men jag är inte intresserad av att vara försiktig. Jag sveps gärna med och släpper allt för att få vara med den jag tycker om. Självkontroll är ett ord jag inte förstår. Jag vet inte hur man tar det lugnt och försiktigt.

Och jag vill faktiskt inte veta.

/Charlyene - som älskar det intensiva

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Fjärilen

Jag tycker att din kommentar om att du faktiskt inte vill veta hur man tar det lugnt och försiktigt stämmer så bra. Jag önskar att min tvångsdemon kunde lyssna mer på det.



I övrigt hoppas jag att du har haft en underbar dag! :)

2008-06-17 @ 19:10:30
URL: http://psykfallet.blogg.se/
Postat av: Charlyene

Till Fjärilen:



Tack. Jag har sagt det förr, men det tål att upprepas: att leva på medellinjen är för människor som mår hyfsat bra. Själv lever jag alltid i ytterligheterna, och om jag en dag mår bättre kommer jag att sakna det. Det är jag helt säker på.



Jag tror att jag får ha ett allvarligt snack med din tvångsdemon. :-)

kram

2008-06-18 @ 12:14:10
URL: http://charlyene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0