Pick up the fucking phone!

En sak som jag tycker är riktigt jobbigt är att prata i telefon med människor som jag inte känner väl. Jag misstänker att det har att göra med att jag har så svårt att tolka andra människor, så som andra tycks göra automatiskt. Och det bli än svårare i telefon när man inte kan se kroppsspråket hos den som jag pratar med.

Så jag drar mig för det. Som fan. Egentligen skulle jag ha ringt till gynekologen för längesedan, det börjar bli dags att plocka ut min p-stav (och förhoppningsvis sätta in en ny). Och idag måste jag verkligen ringa och hyra ett släp. Men när jag väl orkar plocka upp telefonen - då svarar de inte! Jag har försökt i en och en halv timme nu. Det här börjar bli riktigt jobbigt.

En liten skitsak för andra, en jättesak för mig.

/Charlyene - som önskar att bildtelefonen snart blir en vara i var persons hem

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0