Inte utvilad

Kunde inte sova igår, trots Zolpidem. Det tog några timmar innan jag slappnade av tillräckligt för att tankarna skulle bli till bara ett litet brus och sedan försvinna bort helt.

Det sägs att människan, vars sömn går i vågor av djupare och ytligare sömn, skall ha fyra perioder av djuprsömn under natten för att man skall känna sig utvilad. Jag tror inte att jag har haft det inatt. Jag känner mig inte utvilad någonstans. Istället är jag trött, stel och har huvudvärk.

Men det spelar ingen roll. Jag skall ju spendera dagen med Mannen. Frågan är bara vad man egentligen skall hitta på en regnig dag som denna.

/Charlyene - som vill att sommarvärmen skall komma tillbaka NU!


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0