Bra och dåligt

Dejt nummer två började fint. Speciellt eftersom jag berättade för Mannen om mina röster i huvudet och hallucinationerna, och han tog det med ro. Det är fördelen med att dejta någon som vet hur är det att vara psykfall. Inte lika bra gick det dock att sova, det tog flera timmar efter att Han hade somnat innan jag gjorde det. Och så vaknade jag X antal gånger med värmeslag, mardrömmar och annan skit. Men, men... Ett par timmar blev det iallafall.

Idag-dagen innebar kaos i spårvagnstrafiken, så jag är något irriterad. Så jag skall nog gömma mig ett hörn ett tag.

/Charlyene - som önskar att hon hade en bil


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0