Ge er, för FAN!

Jag måste hålla med Vingklippt: Jag är inte intresserad av andras klädproblem. Jag skiter helt fullständigt om du går dagarna lång och funderar över om du passar bäst i petroleum eller mörkgrått. Det spelar ingen roll för mig vilken längd på kjolen som är "inne" denna höst, och jag stör mig på att du tror att jag bryr mig över hösten när det är 30 grader ute. Jag skiter i om du bär senapsgula kläder, för det är FULT oavsett vem det än är som har tryckt in i din pyttelilla hjärna att det är snyggt.

Jag är heller inte intresserad av att delta i tävlingar där jag kan vinna en "jääääättefiiiin" ansiktsmask, eller "världens bästa mascara" (absolut bäst, jag låååååvar). Jag skiter i om du lottar ut din egen livmoder till den som ger dig din miljonte kommentar, och jag stör mig på att du behöver andras åsikter om den där toppen är "hiss eller diss".

Jag är heller inte intressad av alla er fjollor (av diverse kön) som önskar mig en "forsatt trevlig dag" bara för att ni gillar att droppa kommentarer på alla bloggar ni hittar, ihop om att någon skall kommentera tillbaka så att ni kan komma lite högre upp på rankningslistan. Ni är billiga horor som säljer er själva för lite uppmärksamhet. Så till alla er som gör det (ni vet vilka ni är): SLUTA MED DET!

/Charlyene - för irriterad för att orka med er


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: I STILL BITE

Väl rutet! Stör mig någonting enormt på alla dessa "ha en trevlig dag" eller "var med i min tävling", och detta oavsett vad man skrivit om dessutom. Det är alltid irriterande, men det blir ENORMT frustrerande när man skrivit någonting deprimerande eller så, och får en begäran om att vara med i en tävling. Vill minnas att jag läxade upp en kommentator angående detta för ett tag sedan. ^^



Och åh... "passar jag bäst i svart eller vitt"? Who the fuck cares?! Om jag köpt någonting jag tycker är riktigt snyggt är det klart att jag vill dela med mig av det i min blogg liksom jag delar med mig av allt annat, men jag pallar inte med dessa ständiga dagens outfit-bilder & frågor angående vad som är inne eller ute. Jaja, man behöver ju inte läsa det, säger folk då, men jag kan inte låta bli att störa mig på det ändå. Dessutom är det ju nästan alltid samma outfits & samma typer av stilar, dvs. det som finns på H&M & Gina eller möjligtvis vad någon lite rikare brud lyckades roffa åt sig på NK. Hahaha.



Är det förresten okej att jag länkar dig i min blogg? Jag diggar dig & tycker att du borde få fler läsare för du verkar vettig & en av få bloggare som skriver mer personligt än bara "jag köpte en råza tåpp i dag & sen gick jag på bio! fnizz!" Och det tycker jag att fler blorde få läsa. =)

2008-07-28 @ 20:45:33
URL: http://istillbite.blogg.se/
Postat av: Charlyene

Visst kan jag ta om någon önskar mig en bra dag. Om det är ärligt menat, och personen i fråga faktiskt har läst inlägget de kommenterar. Men att skriva "ha en fortsatt bra dag" till någon som har en SUGIG dag - det är bara ett hån. Och jag gillar inte när människor hånar mig.



Visst, man behöver inte läsa. Men för mig är det skrämmande när så många fler människor är intresserade av att läsa om vad någon 17-årig fjant skriver om de nya skorna än om själens mörka vindlingar.

2008-07-29 @ 10:28:00
URL: http://charlyene.blogg.se/
Postat av: I STILL BITE

Tycker också det är skrämmande. Men folk vill väl leva i någon sorts sagovärld, har jag fått för mig. Förutom när de skall gotta sig i ens psykiska ohälsa.

2008-07-29 @ 16:34:36
URL: http://istillbite.blogg.se/
Postat av: Charlyene

Till I STILL BITE:



Jag bara undrar om det inte är sant som det sägs: "Ignorance is bliss"...

2008-07-29 @ 16:58:47
URL: http://charlyene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0