En ny pillerkur

Igår tog jag min Zyprexa. Och sov 13 timmar. Vilket är helt okej. Men när jag vaknar är min hjärna fortfarande inte med. Den fungerar inte. Och min kropp känns som om någon har slagit sönder den med hammare, fast inga märken syns.

Hur länge tar det innan man börjar sluta känna sig efterbäng som satan när man vaknar? Någon som vet hur Zyprexa egentligen fungerar?

Jag vet inte hur länge jag står ut med att inte kunna fungera ordentligt. Hur länge jag står ut med att vakna om morgonarna och inte kunna tänka.

Så... Är det någon som har erfarenhet av Zyprexa, hör av dig!

/Charlyene - som inte riktigt kan tänka idag

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Fjärilen

Jag tar Zyprexa dagligen och det enda den har gjort för mig är att jag har blivit tjockare. Tur i oturen är väl att jag har frikort på medeciner så dom kostade mig ingenting men det är fan obsent att ta så mycket betalt för dom..

2008-07-09 @ 20:17:22
URL: http://psykfallet.blogg.se/
Postat av: Charlyene

Jag blir dödstrött av Zyprexa. Kan nästan inte göra någonting, inte ens dagen efter. Får du det också så?

2008-07-10 @ 11:11:34
URL: http://charlyene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0