En bra dag

Denna dag har inte varit så illa. Jag vaknade visserligen sent, men vad spelar det för roll när man ändå inte har något att gå upp till? Eftersom vädergudarna hade benådat mig med sol och värme, satte Frugan och jag oss i Kungsparken för att ägna åt oss sushi och samkväm. Som vanligt pratade vi om allt och inget, och det kändes skönt att bara hänga.

Ångesten har kommit, men den har också försvunnit igen. Så jag behöver inte lägga speciellt stor vikt vid den. När den är som vågor är det okej, så länge jag inte känner att jag är nära att drunkna.

Så det har varit en "bra" dag. Om man med en sådan menar en dag när jag inte har haft panik i mer än ett par minuter och inte velat dö under några längre stunder. Är inte livet sjukt?

/Charlyene - som faktiskt har lyckats att plocka in den rena tvätten i garderoberna

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0