Synden straffar sig själv?

Synden straffar sig själv, uppenbarligen. Pga min apatiska dag igår, dvs min förmåga att ta mig någonstans överhuvudtaget, måste jag idag åka in 2 timmar tidigare till skolan för att hinna registrera mig på nästkommande kurser. Och sedan sitta och göra inget i två timmar innan opponeringen idag. Well,well...

Gårdagen var dock inte helt meningslös. Hade ett samtal med Frugan sent på kvällen som handlade om drömmar, Facebook's allmänna idioti, samt att hon har börjat snacka med M igen. Den gamla M, den M som jag bröt upp med å våras båda vägnar för lite mindre än ett år sedan. Well, well... Jag visste att det skulle komma. Jag vet bara inte hur jag ställer mig till det.

Kanske är det synden som straffar sig själv... igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0