Stressat okej

Dagen har varit helt konstig. Stressad, fast jag inte har gjort så mycket.

Har försökt att göra ett samlat schema för de två kurser som jag skall läsa i sociologi nu, med början i nästa vecka. Det gick okej.

Varit hos psykiatrikern. Det var okej, trots att hon aldrig tar mig på allvar.

Köpte kurslitteratur för över 600 spänn, och det var bara två av de 13 böcker jag behöver (för en halv termins studier). Det kändes INTE okej.

Fikade med Tildus och Spattis. Det var helt okej.

Handlade onyttig mat. Det känns halvt-om-halvt okej.

Åkte hem och försökte strukturera min bokhylla. Rätt okej.

Nu... Påbörjad läsning av kurslitteratur. Det är faktiskt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0