Lite bättre

Mitt griniga humör lättades av två saker:

1) Det är strålande sol ute. Detta lade jag inte märke till förrän jag gick till tvättstugan, men ack va glad jag blev!

2) Jag har feber. Detta kanske kräver en något längre förklaring än ovanstående. De flesta människor gillar sol, men inte feber. Men såhär är det: Den första dagen som jag har feber i en sjukdomsperiod drabbas jag av någon form av överenergi. Jag vet inte varför det är så, men det är ett faktum. Jag städar, pluggar, läser, möblerar om, målar och gör en massa saker! Jag blir helt enkelt speedad... Så nej, jag gillar inte feber och jag kommer säkert att klaga massor över det. Men första dagen är faktiskt ganska kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0