Kaffe, diskussion och nästan-shopping

Jag hade tänkt att göra ingenting ikväll, men Tildus hörde av sig och ville fika. Drog in till stan, träffade nämnda Tildus och Anna-panna. Fikade, diskuterade varför man inte skall hänga med killar som tillhör kriminella gäng, vad som är acceptabelt att skriva i en blogg (inga namn som kan direkt härledas till en specifik person) och att Spattis tar examen i en kyrka (gör man fortfarande sådant på universitetet?) på fredag.

Sedan åkte Tildus på möte, Anna och jag mötte upp Annas pojkvän Robert som såg trött ut, och vi tog en sväng på H&M. Jag hittade en jäääävligt snygg skjorta, men jag avstod. Robert var trevlig. Han pratade faktiskt med mig, det brukar han inte göra. Och det var kul.

So... Hemma igen, i skydd från regnet. Jag har läst färdigt The God Delusion av Richard Dawkins. Den var helt okej. Ganska rolig om inte annat.

Nu skall jag bara försöka att varva ner efter allt kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0