I will bow to noone

Jag tog en Propavan igår och kunde inte somna (förmodligen för att jag hade sovit bort halva dagen). Så jag tog en till. Och kunde, efter fyra timmar, fortfarande inte sova. Så... Rökning is the shit, tänkte jag och svepte in mig i en filt för att kedjeröka på balkongen. Då ringer Frugan. Jaja...

Hon försökte snacka "seriöst" med mig om Tildus och annat, men jag var bäng och fnittrade mest. Efter en timme lade vi på och jag somnade som en stock. Då hade vi kommit fram till att den bästa lösningen när Tildus och Frugan skall vara i samma rum är att de är kyligt artiga och att jag går dit med Frugan.

När jag vaknar är jag irriterad. Frugan paxade mig! Hon paxade mig för alla spelningar som framtiden innehåller! Och jag var för bäng för att inse att så gör man inte mot en vän. Helvetes jävla skit. Jag skall skriva en lista på allt som jag någonsin har stört mig på med Frugan och trycka upp den i ansiktet på henne! Så kanske hon förstår att jag inte är någon som man bestämmer över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0