En mycket trevlig fika

Jag åkte in till stan igår och hämtade ut medicinerna. Fick betala mer än sist, jag förstår ingenting. Dessutom ny version av Sertralinet... Well, well. Träffade Åsa och Sören, sprang på dem (guess where?) i Nordstan. Sörens son fyller snart tonåring (imorgon!). Scary stuff... Hade hade önskat sig parfym. Jag tycker det är såååå gulligt. Pojken börjar bli stor. (Fast de två åren jag har känt honom har han alltid varit längre än mig...)

Vidare mot nya trakter, dvs E och hennes nya lya (som var grymt mysig). Fick kaffe och kakor (*mums*) och lite prat. Underbart. Jag har sagt det förr, men det tål att upprepas: E är en underbar person! Hon värmer mitt hjärta när jag tror att det har stelnat till is. Och äntligen finns hon inom rimlig avstånd (även om man måste ta treans spårvagn till henne och jag avskyr treans spårvagn).

Idag skall skolarbetet återupptas. Sättas med uppsats och annat blahej. Men det måste göras. Inte mycket kvar nu. Sedan skall jag bara lyckas lista ut hur man skriver ut svart med en skrivare som vägrar. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0