Det fungerar inte...

Propavan fungerar uppenbarligen inte för mig. Eller för Tildus. Hon fick fyra fina tabletter att kurera sin sömnstördhet med. Det är ett hån mot henne. Själv sitter jag och kan lätt plocka ut 100 stycken. Men varför? Det funkar ju inte. Jag bli vinglig och fnissig, men jag somnar inte. Inte efter fyra timmar, inte efter sex timmar, inte efter 10.

Så nu blir det till att kombinera Zoplidem och Propavan. Vilket innebär att jag inte kan käka Atarax för då kommer jag att spy. Och Sertralindosen bör höjas. Jag känner hur jag sjunker igen. Ingen koncentration, ingen energi.

Idag skulle E ha haft inflyttningsfest. Olyckligtvis blev hon sjuk och var tvungen att skjuta på det. Olyckligtvis för henne, bra för mig. Jag önskar henne inte sjukdom, inte alls, men jag hade verkligen inte orkat gå. Hade inte orkat klä upp mig i kläder som täcker mina ärrfyllda armar och ben och sedan stå där och vara glad. Jag är glad över att E är tillbaka i Göteborg. Men min hjärna orkar just nu inte förvandla min mun till ett leende.

Kommentarer
Postat av: Vingklippt

Min läkare sa att man inte somnar av dem, utan man sover lugnare. Somna har inte varit ett rpoblem för mej. Däremot vaknar jag ofta efter en liten stund och kan inte somna om.
Jag sov på pillren i natt. Sex timmar. Fast det kan även ha berott på något annat.
Det måate vara jobbigt med så myket mediciner. Specillt när de
inte funkar ihop. Jag hoppas att du får ordning på sömnen. Bara det gör att man mår mycket bättre.

2008-01-19 @ 16:45:22
URL: http://trasigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0