Bebis och konflikt

Åkte in till stan, träffade Tildus och käkade på MK's. Underbart god Thai-mat! Fast det är svårt att tänka sig att Tildus ska ha barn i övermorgon. Inte för att ungen kommer att ploppa ut då exakt, men datumet är satt tills på söndag. Mycket märkligt... Det känns lite overkligt.

Ikväll händer inte mycket. Borde plugga, men orka liksom. Jag känner mig trött och seg, och kan inte sluta tänka på den kaos-kväll som förmodligen inträffar imorgon. Tildus och Frugan som inte pratar med varandra. The evil M kommer att befinna sig i samma lokal. Alla ska vi se Sham 69... Jag kommer att stå i mitten och bara sucka åt saken antar jag. Alternativt hamna i ett fett jävla bråk.

Allting är bara så konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0