Återförening? Nej tack!

Idag damp det ner en inbjudan i min brevlåda. Men inte en sådan där trevlig inbjudan av slaget "kom och känn dig hemma", utan en "det var 10 år sedan du gick ut grundskolan - vill du träffa dina hatobjekt för en klassåterföreningsfest?"-inbjudan.

Låt mig säga såhär: Det finns anledningar att det är ytterst få som jag pratar med från den tiden. Och dem som jag vill prata med kan jag hitta själv.

SO FUCK OFF!!!

Och inte nog med plågan att ens påminnas om den tiden... När man loggar in på festanordnas sida med de lnloggningsuppgifter man har fått med inbjudan - ja, då registerar man sig hos dem. Helt utan förvarning! Och eftersom dessa mongon inte har en ordentlig sida, utan en som verkar fungera enbart i Internet Explorer (vem använder förresten det nuförtiden?), så kan jag inte logga in igen och se vad denna registrering innebär.

SO FUCK OFF YOU 2!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0