What do all the lonely people do?

Vad gör alla de som inte arbetar om dagarna? Pensionärer, arbetslösa och sjukskrivna - vad gör ni egentligen? Dagarna känns så långa för mig, jag vet inte riktigt vad jag skall göra i en månad. Det känns som om jag bara väntar på att det skall bli kväll så att jag kan gå och lägga mig. Är det så man lever när man är sjukskriven?

Jag vet, I know, vissa kommer att säga att om jag är frisk nog att bli uttråkad borde jag inte vara sjukskriven, men om ni kan ignorera det en stund så vill jag faktiskt veta: Vad gör man om dagarna när man inte pluggar/arbetar etc.?

Frugan tycker att jag skall skaffa mig en hobby, men jag kan inte komma på något som jag orkar göra just nu. Så jag ligger mest och stirrar in i väggen och dricker kaffe. Men mest av allt känner jag mig ensam.

De flesta jag känner är upptagna om dagarna, eller så mår de så kasst att de inte orkar göra något. Så nu sitter jag här konfunderad. För jag kan verkligen inte komma på något alls att ta mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0