Sömn, drömmar och en plan för dagen

Godmorgon!

Jag har sovit över tretton timmar. Visserligen med lite hjälp av Propavan, men jag slängde inte i mig några Zolpidem, utan somnade av mig själv. För andra natten i rad. *stolt*

Drömmar har jag dock drömt. Drömmar om barn, bebisar och andra små-folk. Drömmar om förlossningar och skrik. drömmar om panik, och skräck. Drömmar om saker som jag inte riktigt vet om jag har drömt eller om de är verklighet.
Jag önskar att jag kunde bara sova bort denna dag, men det går inte. Snart ska jag koka kaffe och sätta mig och skriva klart den förbenade tentan. Sedan ska jag slänga ner kursböckerna för den andra kursen och sätta mig på spårvagnen för att chilla med Tildus. Det är iaf planen. Mina planer brukar dock sällan hålla, men vi får väl se hur det blir denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0