Imorgon är en ny dag... *suck*

Chillade med Tildus, Noah, det barnsliga paret och en trevlig kompis till dem som jag inte hade träffat innan. Det var riktigt nice, åt vitlöksbröd och gryta, kaka, tårta och massa gottigt. Men såfort jag sätter mig på vagnen hem slår den till - ångesten.

Så nu sitter jag här med än fler skärsår och vet inte vad jag ska göra. Det vettiga vore ju att gå och lägga mig och sova, men tentan väntar på mig. Det gör så jävla ont i mig när jag tänker på att imorgon kommer jag att vakna och allt kommer bara vara snett och det kommer att ta timmar innan jag ens börjar tänka på att plugga. Och jag kommer säkert inte att få något gjort. Jag kommer bara att försöka få tiden att gå genom att dricka kaffe och må illa.

Hur blir man frisk när man knappt orkar ta sig ur sängen? Hur blir man frisk när man inte orkar läsa igenom en bipackssedeln till medicinerna man tar, för koncentrationen tar slut innan man har läst klart? Hur blir man frisk när ångestdämpande inte funkar? Hur blir man frisk när man inte ens vet vad frisk innebär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0