Ännu mera gnäll

Det har varit en sjukt störande dag. Detta pga:

1) Jag har inte gjort ens hälften av det jag skulle göra, dvs jag har inte pluggat klart och jag har inte diskat. Istället har jag druckit kaffe och stirrat upp i taket.... (Och såklart fikat och gått på bio med Tildus...)

2) När jag och Tildus sitter och fikar, vem ser vi om inte världens fulaste människa - Peter Siepen??? Jo, men klart att det är han. Och han har på sig (som vanligt) rent hemska kläder - en röd hat, en jättestor röd fluga, en för liten väst och silverboots! Folk borde ju få stryk för mindre...

3) Filmen vi såg (30 days of night) var sjuuuuuuuuukt dålig! SE DEN INTE! Jag brukar gilla fåniga vampyr-filmer, men denna var bara så hemskt gjord att inte ens det faktum att Josh Harnett var med gjorde den acceptabel. Jag satt mest och skrattade åt denna löjlighet...

Nu har jag proppat i mig en penicillin-tablett, ska vänta en timme, sedan äta och sedan sova. Imorgon ska jag försöka få allt det där pluggandet gjort. Men det lär väl inte gå imorgon heller... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0