Skitdag (so far)

Jag sov skitdåligt inatt. Somnade runt fem, vaknade runt halv tio med grus i ögonen. Och då hade jag ändå störts sedan klockan sju av galna grannar som lekte motorsågsmassakern (eller möjligtvis borrade i väggen). Så nu är jag trött och grinig. Det var enbart reklam som kom med posten idag också, så jag sitter här med ångestkramp i magen och försöker tvinga i mig min frukost. Helvetets portar har öppnats, eller något i den stilen.

För övrigt har äggen på min balkong kläckts, så nu har jag två fula duvungar pipandes där. Mamman vaktar dem som en hök (eller snarare som en duva), så jag hoppas att de små sakerna lämnar boet inom en snar framtid. Jag vill ha min balkong tillbaka.

/Charlyene - inte på bra humör idag

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Fjärilen

Kramar om och försöker göra det lite bättre

2008-08-05 @ 21:08:54
URL: http://psykfallet.blogg.se/
Postat av: Charlyene

Tack Fjärilen! Hoppas att det blir bättre för dig snart också. kram

2008-08-05 @ 21:31:41
URL: http://charlyene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0