Going down

Ibland kan jag bli inte så lite tokig. När saker händer i mitt liv, så vill jag helt plötsligt förändra massa andra, orelaterade, saker. Jag vet inte om det är allmänmänskligt att göra så, eller om det bara är jag som är lite muppig.

Anyways. Eftersom jag nu har fått en diagnos, har jag (orelaterat) bestämt mig för att jag är trött på att vara överviktig. Jag har gått upp nio kilo sedan min sjukskrivning började, och jag trivs inte med det. Så nu är det dags att gå ner i vikt. De nio kilona som har satt sig på mig skall bort, och jag skall återgå till att vara mitt eget slanka jag.

Så var det tänkt iallafall. Det lär väl inte hålla i sig mer än en vecka, eftersom jag är både lat och saknar impulskontroll. Men vafan. På en vecka kanske jag går ner något iallafall!

/Charlyene - som tänker på utseendet och inte på hälsan

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0