Saker som man gör ibland

E påpekade idag för mig att jag inte är så apatisk som jag tror att jag är. För jag får ju faktiskt saker gjorda. Idag har jag:

Rusat runt som en galning i lägenheten och slängt alla mina kläder omkring mig för att jag inte hittar några som jag trivs i.
Städat upp alla kläder som jag har slängt omkring mig.
Lipat för att jag inte orkar diska.
Lipat hos sjukgymnasten.
Varit arg på sjukgymnasten för att hon ger bra råd, som bara får mig att känna mig ännu mera lat när jag vet att jag inte orkar genomföra dem.
Promenerat med Frugan.
Suttit i E's kök och babblat om pojkar.
Ätit fil och flingor.

Tror att det är dags för mig att lipa lite till och sedan sova (om jag kan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0