I need to sleep

i desperation efter sömn och lugn tog jag en Zolpidem igår. Efter 30 minuter hade jag fortfarande inte somnat, men hela världen snurrade såfort jag stängde ögonen. Tillslut gick jag upp och kräktes. Försökte sömna igen, allting bara gick runt-runt-runt. Kräktes igen. Så fortsatte det i fyra timmar. Sedan lyckades jag somna. Och drömde mardrömmar om att Tildus var arg på mig.

När sömnen inte fungerar så står mitt liv stilla. Jag behöver den för att klara av att ens existera. Nu vet jag inte vad jag skall göra.

Kommentarer
Postat av: maria

usch det är hemskt att inte kunna sova. har du prövat nozinan?

2008-04-09 @ 20:29:55
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0