Glömska

Jag glömde ta Sertralin:et igår. Tänkte inte på det överhuvudtaget, förrän idag när det var dags att äta min frukostgröt. Tog heller inget Lyrica igår. Jag känner mig skeptiskt inställd till att proppa mig full med fler mediciner än de som jag redan tar. Om mitt problem nu är att jag har svårt att känna saker och hantera känslor, då skall jag väl inte döva mig själv med lugnande? Det är inte en långsiktig lösning, inte för mig iaf.

Kanske jag skulle må bättre om jag inte tog några mediciner alls?

Kommentarer
Postat av: maria

jag har ätit stora mängder medicin, tunga preparat och höga doser. mår mycket bättre utan alla mediciner, har fått tillgång till mina känslor igen.
men det ska ju vara rätt läge att sluta också, man ska känna sig hyfsat trygg och säker på sig själv.

2008-04-07 @ 19:39:10
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0