Får man aldrig känna sig duktig?

Jag städar och lyssnar på Rancid. Men inte fan känns det bättre bara för att det är ordning i lägenheten. Jag känner mig mest bara miserabel över att jag inte har gjort detta tidigare.

Gårkvällen slutade med inre kaos. Efter att ha spenderat dagen med att vara mer eller mindre manisk, på ett sådant där jobbigt sätt när jag bara är irriterad och inte kan få något gjort och knappt kommer ihåg att andas, slutade det med en 3-timmarspromenad som inte hjälpte ett dugg. När jag sedan låg i sängen, proppad med Atarax och Propavan, hade jag såpass mycket ryckningar i benen att jag inte kunde sova.

Vilket resulterade i att jag somnade vid fem och vaknade vid 10. Och nu känns ingenting bra.

Jag blir så trött på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Vingklippt

Jag önskar att jag hade dej närmare. Du skulle vara min storasyster, som kunde sitta på sängkanten, stryka mej övver håret och säja allt det där som du skriver. Allt sådant som jag behöver höra.
Du känns som en av få människor som förstår dej på min värld.

2008-04-27 @ 18:05:51
URL: http://trasigt.blogg.se
Postat av: maria

hoppas att dagen blev okej? och att du mår bättre imorn.
kram!

2008-04-27 @ 20:34:20
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0