Upp och ner

Det har varit värsta humörsvägningsdagen! Små saker har gjort mig jätteglad (som tex ett trevligt besked om mer pengar), och små saker har gjort mig jätteirriterad (som tex att den "nya" datorn inte fungerar som den skall. DET GÅR INTE ATT SPELA UPP LJUDFILER!!!!

Och jag vet inte varför. Jag avskyr det, jag hatar det, för jag MÅSTE ha musik igång. Så nu vet jag inte vad jag skall göra... Gråta lite kanske?

Har dock fått pluggat det jag skulle (hata Durkheim) och varit iväg och simmat med Tildus. Det var trevligt, trots att Spattis var överenergisk och simmade 1,5 km, medan jag och Tildus tog våra 400 meter. Men, men... Så är det. Människor är olika, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0