Today will become tomorrow

Vaknade påtok för sent (som vanligt), släpade mig ur sängen med huvudvärk (som jag alltid har när jag har sovit för mycket) och var just påväg att äta frukost när Tildus messar och vill ha in mig till stan. Och det känns som en bra idé. Så jag åker in, käkar frukost/lunch bestående av thaimat, träffat Spattis och ser honom och Tildus gnabbas (som de alltid gör). Han åker vidare, jag och Tildus dräller runt en stund, hon klipper sig, jag gör så lite som möjligt.

Sedan åker jag hemåt, handlar på vägen, och kommer in från regnet (det har spöregnat typ hela dagen). Städar lite, plockar upp mina kläder som jag har spridit runt halva lägenheten i "morgonens" hast, äter lite...

Och sätter mig med tentan. Eller snarare med den första av de 8 instuderingsfrågor som vi har fått, av vilka 4 kommer att komma på tentan i nästa vecka - som är en salstenta.

Jaja. Inte mycket att göra. Eftersom jag inte tog tag i det förrän sent, får jag väl inte sluta förrän jag är färdig, dvs sent. Men, men... Vad skall man annars göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0