Dålig dag

Ännu en skoldag, ännu ett seminarium. Denna gång om Max Weber, en urtråkig liberaljävel. Men, men... Det är obligatorisk närvaro, så det är lättare att sitta av tiden än att göra komplettering. Men det känns faktiskt lite som ett fängelsestraff... Dessutom började inte dagen speciellt bra - försov mig och vagnstopp på bron, så jag fick ta överfull buss och irriterade mig på massor av människor.

Lämnar tillbaka böcker på bibblan, lånar nya - denna gång två av Sven-Eric Liedman och en biografi om Malcolm X. Åker hem, känner mig lite stressad för jag måste snart tillbaka till stan. Och när jag går uppför backen till huset håller en brandbil på att backa in på planen utanför.

Det är ingen bra dag. Och min dator spelar fortfarande inte ljudfiler.

Men snart är det dags att åka in för demo. Hoppas att humöret blir bättre när jag får skrika lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0